Analytiikka ja konversio-optimointi
Tiedätkö todella mitä asiakkaat tekevät sivustollasi.
Oletko kyllästynyt raportteihin, jotka pursuavat hienolta kuulostavia avainlukuja, mutta eivät todellisuudessa kerro sinulle mitään sivustosi toiminnasta ja miten asiakkaasi sitä käyttävät? Me voimme auttaa. Horisontti Median analytiikan ja konversio-optimoinnin palvelut tarjoavat sinulle valmiiksi pureskeltua dataa sivustosi tärkeimmistä mittareista joiden avulla voit tehdä tietoon pohjautuvia päätöksiä sivustosi kehittämisestä ja markkinoinnin kohdentamisesta.
Kartoitamme sivuston analytiikan kehittämistarpeet, liikenteen puhtauden ja linkitykset. Pohdimme yhdessä sivustosi tärkeimmät mittarit liiketoimintasi kannalta ja asetamme ne seurantaan. Käytämme alan parhaita työkaluja joiden avulla jopa yksittäisen kävijän käyttäytymistä sivustolla pystyy seuraamaan tarkasti, mutta toki samalla GDPR-ystävällisesti. Toimitamme kuukausittain kehitysehdotuksia sivustolle ja autamme niiden toteutuksessa. Etenkin jos verkkosivusto on Horisontti Median toteuttama, on jatkokehitys tehokasta ja ketterää.
Suunnittelu
Onnistunut analytiikkaprojekti alkaa perinpohjaisella mittauksen suunnittelulla. Kartoitamme yhdessä analytiikan nykytilanteen ja tärkeimmät kehityskohteet. Tutustumme yrityksesi liiketoimintaan ja määrittelemme kanssasi tärkeimmät mittarit, joita analytiikassa halutaan seurata. Kun nykytilanne ja projektin tavoitteet ovat selvillä, teemme projektisuunnitelman, johon määritellään projektin vaiheet ja aikataulu. Kun projektisuunnitelma on valmis, siirrymme toteutusvaiheeseen.
Toteutus
Toteutusvaiheessa asetamme projektisuunnitelmassa määritellyt tavoitteet seurantaan ja asennamme sivustolle konversio-optimointiin käytettävät työkalut. Jokainen analytiikan ja konversio-optimoinnin asiakkaamme saa myös pääsyn omaan räätälöityyn raportointiportaaliin, jossa sivuston ja mainonnan avaindata on helposti yhdessä paikassa ja tutkittavissa kuukausipohjaisesti.