Title Image

Hakusanamainonta

Hakukoneiden käyttämä mainospalvelu

Lisää potentiaalisia asiakkaita

Mitä hakusanamainonta on?

Internet-hakukoneiden tarjoama teksti- ja kuvamainontapalvelu

Kohdennettu mainonta

Mainosten kohdennus asiakkaille voidaan suorittaa hyvin tarkasti

Seurantamahdollisuudet helpottavat markkinoinnin suunnittelua ja kehittämistä

Hakusanamainonta on erittäin kustannustehokas tapa mainostaa

Lisää kävijöitä sivuillesi

Mainontaa esitetään hakukoneeseen tehtävän haun tuloksissa ns. luonnollisen haun lisäksi. Esimerkiksi Google-hakukoneessa Google Adwords –mainokset esitetään yleensä luonnollisten hakutulosten ylä- ja alapuolella. Käyttäjälle näytettävä mainos valitaan käytetyn hakusanan, käyttäjän sijainnin, sekä mainostajan käyttämän budjetin perusteella.

Erittäin kustannustehokas vaihtoehto

Hakusanamainonnan hinnoittelumalli perustuu yleensä maksu-per-klikkaus –toimintatapaan (CPC tai PPC). Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että mainostaja maksaa jokaisesta mainoksen klikkauksesta pienen palkkion hakukoneelle. Hinnoittelumallin ansiosta hakusanamainonta on erittäin kustannustehokas tapa mainostaa internetissä, sillä jokainen mainosta klikkaava käyttäjä on periaatteessa potentiaalinen uusi asiakas.

Mainokset kohdennetulle yleisölle

Hakusanamainonnan vahvuus verrattuna muuhun mainontaan on sen tarjoamat tarkat kohdennusmahdollisuudet. Mainokset voidaan kohdentaa tehokkaasti esimerkiksi hakusana-, toimiala-, tai tuotekohtaisesti. Kohdentamisella saadaan kasvatettua huimasti mainonnan tuottavuutta, ja sen tuomilla seurantamahdollisuuksilla on helpompi suunnitella ja kehittää markkinointia entistä tehokkaammaksi myös tulevaisuudessa.

Entistä vahvempaa mainontaa

Hakusanamainonnan kehittäminen

Tärkeää on lisäksi lähtökohtaisesti oikein rakennettu kampanja, joka toimii myös kohdennuksiltaan. Hakusanamainontaa ei tule koskaan jättää pyörimään oman onnensa nojaan. Mainontaa kannattaa vahvistaa jatkuvalla asiantuntevalla työllä, jolloin se kehittyy yhä kustannustehokkaammaksi.
Tässä me osaamme auttaa!

Hakusanamainonnan tueksi

Hakusanamainonnan lisäksi toteutamme asiantuntevaa hakukoneoptimointia, Remarketing –mainontaa, kohdennettua mainontaa Display –verkossa, Facebook –mainontaa ja monipuolisia kilpailukokonaisuuksia erilaisissa verkkomedioissa. Mainonnan jatkuva seuranta, kehittäminen ja raportointi ovat hyvin tärkeässä roolissa, jotta käytetyt toimintamallit kehittyvät ja hioutuvat toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Mitkä kanavat sitten sopivat parhaiten juuri teidän yrityksenne tarpeisiin? Me autamme mielellämme kartoituksessa, ja rakennamme tarkkaan harkitun kokonaisuuden, jolla on hyvä lähteä liikkeelle tai
kehittää jo aiemmin aloitettuja mainonnan muotoja.

Ota rohkeasti yhteyttä niin kerromme lisää!

Kustannus 0
Tehokkuus 0
Kannattavuus 0
Horisontti Media
Jätä meille tarjouspyyntö tai viesti muusta mieltäsi askarruttavasta asiasta.

[recaptcha size:compact]