Konversio-optimointi

Konversion kehittämisellä tarkoitetaan tuottavien ostojen tai toimintojen kasvattamista samalla asiakasmäärällä.

KONVERSIO-OPTIMOINTI ON INTERNETMARKKINOINNIN OSA-ALUE.

Konversion kehittämisellä tarkoitetaan tuottavien ostojen tai toimintojen kasvattamista samalla asiakasmäärällä. Konversioksi voidaan määritellä mikä tahansa suorasti tai epäsuorasti tuottava toimenpide, jonka asiakas tekee. Esimerkiksi ostos, esitteen lataus tai tarjouspyynnön jättäminen, joista tietty prosentti johtaa transaktioon, voidaan määritellä konversioksi.

Konversiota voidaan parantaa käytännössä muokkaamalla sivua käyttäjäystävällisemmäksi ja myyvemmäksi. Tarkoitus olisi tutkia sivustolla vierailevien henkilöiden käyttäytymistä esimerkiksi huomio-analyysin tai kuumakartan avulla. Parhaat tulokset saavutetaan kun ymmärretään mitkä ovat aidosti tuottavia käyttäytymismalleja ja muokataan sivut sen mukaisiksi.

Konversio-optimoinnin edut

Sama kävijämäärä – Enemmän tuottoa

Konversion kehittämisellä tarkoitetaan tuottavien ostojen tai toimintojen kasvattamista samalla asiakasmäärällä.

Ymmärrät asiakasta paremmin

Tutkimme sivustolla vierailevien henkilöiden käyttäytymistä esimerkiksi huomio-analyysin tai kuumakartan avulla.

Kustannustehokkuus

Konversio-optimointi on todella kustannustehokasta.

Rautaista osaamista ja yksilöllistä palvelua

Ota yhteyttä ammattilaisiimme

Nimi (pakollinen)

Email (pakollinen)

Aihe

Viesti